شیشه بالکن, مقالات

راهنمای سریع ایجاد بالکن شیشه ای

ایجاد بالکن شیشه ای

هنگامی که می خواهید یک منطقه بالکن جدید برای باغ خود انتخاب کنید ، مهم است که ایده روشنی از گزینه های خود داشته باشید ، بنابراین بالکنی که تصور می کردید هزینه کنید را تهیه کنید.

در این پست وبلاگ ، نگاهی سریع خواهیم داشت به انواع نرده های بالکن که می توانید انتخاب کنید ، از جمله بدون قاب ، پست های کوچک ، نیمه قاب و قابدار. هر کدام مزایای خاص خود را دارد ، بنابراین ادامه مطلب را بخوانید تا متوجه شو کدام یک برای شما مناسب است.

انواع سیستم های ایجاد بالکن شیشه ای:

نمای واضح: سیستم های بالکن شیشه ای بدون قاب

شیشه ای بدون قاب

نرده های بالکن شیشه ای Frameless یک انتخاب محبوب برای مشتریانی است که مشتاقند دیدگاه خود را تا حد ممکن واضح نگه دارند. نرده های بالکن بدون قاب که با صفحه های شیشه ای بسیار ضخیم و یا چند لایه ساخته شده اند ، منظره ای بدون وقفه از باغ خود را ارائه می دهند ، بدون پایه های فلزی یا ریل برای برش.

از آنجا که هیچ چهارچوب فولادی ضد زنگ برای تثبیت نرده وجود ندارد ، پانل های شیشه ضخیم تر هستند: ونوس جام بسته به موقعیت مکانی و علاقه شما ، سیستم های بالکن شیشه ای با ضخامت 12 – 21 میلی متر را ارائه می دهد

شیشه می تواند برای حفظ حریم خصوصی کاملاً شفاف یا رنگی باشد ، بنابراین می توانید از فضای بیرونی جدید خود بدون احساس غافل شدن لذت ببرید

دوام فوق العاده با تمام دید: نرده های شیشه ای مینی پستنرده های شیشه ای مینی پست

سیستم های بالکن نرده ای شیشه ای مینی پست ، بدون قاب و با ثبات بیشتر ، به صورت گیره های استیل ضد زنگ دوبلکس پایه پایه ارائه می شوند که مقاومت بالاتری در برابر خوردگی دارند – ایده آل برای باغات در محیط های ساحلی.

سیستم های بالکن شیشه ای تاشو و کشویی
بیشتر بخوانید

سیستم های بالکن مینی پست با ارائه جذابیت بصری یک نرده بالکن بدون قاب ، علاوه بر جذابیت هر باغ ، به خانواده ها این امکان را می دهد تا بدون نگرانی از فضای باز خود لذت ببرند.

و مانند تمام سیستم های بالکن ونوس جام ، نرده بالابر کوتاه می تواند متناسب با پروژه شخصی شما سفارشی شود – تیم طراحی ما برای بحث در مورد نیازهای منحصر به فرد شما آماده خواهند بود.

چارچوب کامل: سیستم های بالکن شیشه ای قاب دار مناسب

بالکن شیشه ای قاب دار

اگر آرزو دارید خانه خود را به باغ باز کنید اما نگران بودجه هستید ، یک سیستم بالکن شیشه ای قاب دار ممکن است راه حل مناسب باشد.

ونوس جام مجموعه ای از نرده های بالکن با قاب فولادی ضد زنگ را ارائه می دهد که به راحتی روی چشم و جیب شما قرار می گیرند. سیستم بالکن شیشه ای قاب دار دارای پست های ضد زنگ ضد زنگ است که اطراف هر صفحه شیشه ای را احاطه کرده است ، این بدان معنی است که شیشه فقط 10 میلی متر ضخامت دارد – یک روش عالی برای بدست آوردن نتایج بصری خیره کننده با بودجه کم.

به همین ترتیب ، نرده های بالکن نیمه قاب دار ما فقط به ضخامت 10 میلی متر احتیاج دارند – اگر مشتاق دیدن منظره های بدون وقفه هستید ، این می تواند انتخاب مناسبی برای پروژه شما باشد. هر دو سیستم بالکن شیشه ای قاب دار و نیمه قاب ما می توانند متناسب با پروژه های سفارشی طراحی شده و انعطاف پذیری لازم را برای به دست آوردن ظاهری که می خواهید به شما ارائه دهند.

تاثیر شیشه بالکنی بر نور
بیشتر بخوانید

خانه خود را با یک بالکن شیشه ای زیبا باز کنید

این جمله را شنیده اید ، “آوردن فضای بیرون” – خوب ، سیستم بالکن شیشه ای ما فضای داخلی را بیرون می آورد. با نرده های بالکن سفارشی ما می توانید یک اتاق کاملاً جدید در باغ خود ایجاد کنید. سیستم های بالکن شیشه ای ما فضای بیرونی را می شکند ، از نسیم شدید مهلت می گیرد و می تواند رنگی باشد تا در هنگام لذت بردن از باغ خود احساس خلوت کنید.

هر کدام از سبک های نرده بالکن را که انتخاب کنید ، ونوس جام 100٪ به رضایت شما متعهد است. تیم طراحی و پروژه ما منتظر هستند تا بالکن سفارشی شما را زنده کنند ، بنابراین برای اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتری در مورد ایجاد شیشه بالکن مناسب برای باغ خود می خواهید؟  با شماره 09144075948 تماس بگیرید.